23 stycznia 2013

W końcu JESTEM ... po dłuuuugiej przerwie :/

W zasadzie to nie wiem od czego zacząć, ale na początku przepraszam wszystkich, którzy tu zaglądali, a nic nowego zobaczyć nie mogli. Jakoś nie mogę się zebrać w sobie, doba za krótka na wszystko :/ sezonowe przeziębienie dopadło nawet mojego psa, nie mówiąc już o reszcie rodzinki, no a poza tym w pogoni za spełnieniem marzenia bycia kierowcą, zmagam się ostatnio z nauką jazdy - trzymajcie więc kciuki, bo staram się bardzo ;)
Przechodząc do sedna, bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga przez http://artrusticpl.blogspot.com/ czego zupełnie się nie spodziewałam, a jest to dla mnie niesamowicie miłe, gdyż to dopiero początek mojej blogowej przygody :) Ze swojej strony pragnę dodać, że jest to blog, który zasługuje na poświęcenie mu większej uwagi, gdyż znaleźć tam można całe mnóstwo pięknych, misternie robionych cudeniek. Polecam więc serdecznie. Na mnie największe wrażenie na tym blogu robią prace techniką decoupage i muszę przyznać, że jestem zakochana w pewnej świątecznej bombce :) oto link: http://artrusticpl.blogspot.com/2012/12/swiateczna-babka-i-swiece-decoupage.html


Tak więc jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i odpowiadam na pytania:

1.  Lato czy zima? Lato
2. Spacer czy bieg? Spacer
3. Ulubiony rodzaj muzyki - Rock and roll, pop, relaksacyjna, instrumentalna, jazz - w zależności od nastroju i sytuacji :)
4. Wolisz rządzić czy robić co Ci karzą? Pewnie, że wolę rządzić, ale są sytuacje, kiedy trzeba robić co inni nam karzą - niestety ;)
5. Co kochasz najbardziej w życiu? Gdyby pytanie brzmiało "kogo?", odpowiedziałabym - swoją rodzinę, ale jeśli mam powiedzieć "co?" to odpowiem (może trochę banalnie, ale najbardziej szczerze): dawać innym radość i powody do uśmiechu.
6. Jak spędzasz wolne chwile? Bardzo różnie: lubię zatopić się pod kocem z kubkiem herbaty i dobrą książką, wyjść z psem na spacer, odwiedzić znajomych, posłuchać muzyki, a najbardziej lubię tworzyć "COŚ", czyli tworzyć wszystko w co można tchnąć duszę za pomocą ludzkich rąk.
7. Mieszkanie w stylu nowoczesnym czy dawnym? Raczej nowoczesnym, ale z uwagi na miłość do antyków, nie potrafię być im obojętna :)
8. Rękodzieło to hobby czy praca? Zdecydowanie hobby, ale od przypadku do przypadku zdarza się, że jest pracą całkiem przyjemną ;)
9. Ulubione zwierzę domowe - Nie mogę odpowiedzieć inaczej jak tylko PIES
10. Ulubiona potrawa - jest ich wiele i nie będę oryginalna, najbardziej lubię wszystko co dobre i domowe, a więc rosół, krokiety z kapustą i grzybami, ziemniaki pod każdą postacią :)
11. Ulubiony trunek - Wino czerwone półwytrawne lub półsłodkie

Niebawem przedstawię moje wyróżnienia względem innych blogów, a tymczasem coś całkiem z innej beczki :) pozdrawiam i miłego popołudnia wszystkim




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz